RIGA
A szövegeket a riga.hu-ról szereztem
Riga 3
Az első igazi RIGA! Könnyen felismerhető sárvédőjéről, láncvédőjéről és a karburátor takaró lemezeiről. A 19”-os kerekek lehetővé teszik a rendkívül jó gyorsulást és emellett 2-es fokozatban is nyugodtan neki vághatunk az emelkedőknek. Csomagtartója kissé instabillá válhat rendszeres használat után mivel a vékony alumínium lemez eltörik elhajlik.
Riga 12
Talán a legismertebb modell. Pedálos kivitel ahol már a vízszintes tank jelent meg. A régi fémházas lámpabúra lecserélésre került ahova is egy szép piros négyszög alakú lámpabúra került. A motor ülése már hosszú akár 2személy szállítására is alkalmas. Az alacsony kormány, pedálos blokk, rövid csomagtartó és vízszintes tank által könnyen felismerhető.
A képen Miklós barátom Riga 12-ese látható.
Riga 16
A gyári 16-osokon már megjelent az elődjeiknél még nem látott magasított kormány, megnyújtott csomagtartó és az eddigieknél nagyobb hátsó lámpa amelyben már ott volt a féklámpa izzó helye is. Ezenkívül főbb ismertető jele a baloldali hosszú kipufogó és az előre felé rúgható berúgókar. A korábbi típusokhoz képest itt már berúgókaros blokkról beszélhetünk és a hátsó féket külön fékpedállal vezérelhetjük.